fredag, januari 23, 2009

Om denna veckas Let´s dance

Spridda kommentarer skriva under programmets gång:

Kitty, som jag såg fram emot att se i programmet, har verkligen inte blommat ut något vidare. Känner att det här kanske inte är hennes bästa arena. Ser henne nog hellre i sitt naturliga sammanhang.

Niklas Wahlgren däremot, som jag avskyr i barnprogramsammanhang, är nog en av mina nya favoriter. Jätteroligt att se honom dansa. Skönt också att slippa Mojje!

Jag är ledsen men Isabella (aka Blondinbella) kan tyvärr inte ens vicka på rumpan i takt. Och hon äger inget av den utstrålning som gör en person intressant i tv.

Carl Jan är väl lite av den pajas som programmet alltid kräver. Inte så att jag tycker han är en pajas annars, men han är inte direkt någon danskille.

Laila Bagge känns roligare än i början. Eller rättare sagt, hon är duktig så därför är det kul att se henne. Men jag kan inte påstå att jag känslomässigt hejar på henne.

Gillar faktiskt världens starkaste Magnus. Stora män som dels dansar och dessutom verkar så ödmjuka är ganska gulligt. Förstår att Tony blir förälskad (även om han inte är min typ).

George.. ja jag vill verkligen inte vara fördomsfull, men är det nog lite ändå - för en svart man som inte har någon taktkänsla..? (usch, jag skäms nästan för att jag skrev det).

Bettan är väl inte världens bästa dansös, men bara att det är hon gör att det är himla kul. Gillar hennes personlighet.

Morgan, haha, ja idag var verkligen Glitter-Morgan tillbaka även om det märktes att han inte var helt frisk. Heja Morgan!

Tycker faktiskt ganska bra om Maggan, och framför allt är hennes partner en av mina favoritproffs i programmet. Men håller med juryn om att hon känns liiiite för snäll.

Aro är inte rolig varken av eller på dansgolvet. Och inte kan han hålla takten heller.

Så, det var vad jag ville ha sagt, hehe.

4 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Håller med om allt utom Aro. Han är givetvis min favvo. Go Hasse!

RANA sa...

Håller med om RUBBET. Nästan.

BORT med Aro och den där otroligt jobbiga människan Kitty. Jag vet inte vad som skulle vara hennes "naturliga sammanhang"? Full och spyende och gapande idiotier bland ett gäng femtonåringar? Bara jag ser henne blir jag våldsbenägen och skriker HÅLL KÄFTEN åt teven... :-)

Men Alling gillar vi.

KRAM!
Rana

Kajsa sa...

Tove och Rana: Aro delar landet. ;) Kram på er.

Anonym sa...

Ha ha! Missade Let's Dance i fredags...