söndag, januari 11, 2009

Glitter-Morgan

Och så måste jag ju bara säga något om Let´s Dancepremiären igår. Men årets uppställning känns sådär, måste jag säga. Inte så många jag är spänd på att följa. Men å andra sidan brukar det alltid vara ett par som växer med tiden och som jag börjar gilla efter hand. Kan bara inte riktigt haja vilka det skulle vara i år, men den som lever får se.

Kitty trodde jag skulle bli kul, men hon verkar tyvärr vara för ung för att kunna bjuda på sig själv och gå utanför sin vanliga roll, vilket enligt min mening är lite poängen med det hela. Annars ser jag gärna Kitty i hennes vanliga yrkesroll, där jag tycker hon gör ett bra jobb, men inte i LD. Laila Bagge, som jag aldrig hade sett tidigare och inte visste vem hon var innan igår, verkar vara världens tråkigaste person. Tyvärr verkar hon ju vara duktig, så jag hoppas verkligen att hon växer med tiden om hon tänker bli kvar länge. Den enda som jag verkligen gillade var Morgan Alling. Han var helt underbart! Kanske lite åt prinskorv stoppad i ett glitterfodral- hållet, men det förlåter jag honom så gärna. Fan, någon som dansar så där bra och har en sån härlig personlighet får gärna vara lite korvlik. Där har ni min stora favorit så här långt. Hoppas han håller i längden.

5 kommentarer:

RANA sa...

Missade det hela. Din beskrivning av Morgan gör att jag ångrar det.

:-)

Repris, någon? När?

Förlåt, det finns ju webbteve. Kom jag på.


KRAM,
Stenålders-Rana

RANA sa...

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.796647&renderingdepartment=2.3949
___________________________________

Tre minuter senare:
Gumman!!! Nu har jag sett honom. Alltå, du har såååå rätt. Han var ganska underbar.

Och den där korvigheten du stör dig på, kommer han att dansa bort på ett par veckor med de där höftrullningarna, var så säker.

;-)

Kram, R

Anonym sa...

Och jag orkar inte ens kolla...
Hoppas ni mår bättre :-)

Kajsa sa...

Rana: Men det har du ju rätt i! Med all den där träningen, hehe. ;)

Camilla: Tack.

Kajsa sa...

Heja Morgan! Jag som verkligen, verkligen inte gillar Let's dance men kollade samtidigt som jag spacklade i vardagsrummet (jo det gick!) blev nästan lite tårögd. Now that's dancing! Om än lite korvigt...