fredag, januari 30, 2009

Ingen partytjej just ikväll

Skulle ha gått på socialt samkväm idag. Såg fram emot det. Saknar det, känns som om det var länge sen jag umgicks med kompisar utan att jag haft åtminstonde någon ytterligare del av familjen med mig. Gick på lite party helt enkelt. Men jag pallar inte kände jag nu när jag skulle iväg ikväll. Har inte hämtat mig helt än och har inte hunnit vila så mycket idag. Har svag huvudvärk. Började må illa efter maten (åt mer än på flera dagar för att palla att dricka lite vin - se vilket bra effekt det hade!). Nu känner jag mest för att ligga i en liten hög och kanske gråta lite. Men jag får trösta mig med att min äldsta dotter är väldigt glad över att jag stannar. Och hoppas att det snart blir fler tillfällen att träffa härliga vänner.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars dig! Kyra på dig!

Nina sa...

Krya på dig snart!

Anonym sa...

Åh, hoppas det inte är influensan. Krya på dig, vännen.

Jenny sa...

jag känner liknande ofta. Jag har ett sånt sug efter att komma ut och umgås och dricka vin, men när det väl är dags sköLjer oändliga vågor av trötthet över mig. Varför ´?

Anonym sa...

Tidigare i veckan hade jag också tänkt åka till A. Men sen fick jag stressmunsår & infektion i kroppen, så jag var allmänt matt & tänkte jag skulle somna tidigt. Tror du jag gjorde det?
Hoppas du är friskare nu!

Kajsa sa...

LadyFi, Nina och Kaffeflickan: Tack! Jag mår mycket bättre.

Jen: Ja, varför? Det händer mig också alltför ofta. Men jag brukar gå ändå, för jag vet att jag piggar på mig bara jag kommer ut. Men denna gång var jag glad att jag stannade hemma, eftersom jag faktiskt varit sjuk på riktigt.

Cec: Nej. Men troligen tidigare än Tove och Emma som åkte hem vid tre-tiden.. ;) Hoppas du piggar på dig, du också!