fredag, januari 16, 2009

Kemilärare

Tack för allt pepp. Men nu får det vara slut på allt depp. :) Nåja, jag orkar inte tänka på det just nu i alla fall. Önskar jag kunde gå i ide ett tag, men det kan jag inte. Kollar på Let´s dance istället och drömmer mig bort. Fast det funkar dåligt. Skulle behöva en drink, men är lite för trött fysiskt för att dricka när Sally är förkyld också. Det betyder dålig sömn på nätterna och då klarar jag inte av att ha alkohol i kroppen, inte ens lite. Jag är så jäkla lättpåverkad.

Men på måndag ska jag ha sexor och sjuor i kemi. Bara en sån sak. Hoppas något kommer tillbaka till mig när jag väl står där. Just nu kommer jag inte ihåg ett dugg av hur ungar i den åldern är. Men kemin kommer jag ihåg som tur är.

2 kommentarer:

Karriärmamman sa...

Åh, det löser sig ska du se! Och kemi - det älskade jag! Lycka till!

Du är nominerad förresten :)

Heliotropen sa...

Hoppas det gått bra idag!

Minns inget alls av kemin, men anda ämnen sitter ju rätt bra. :-)