tisdag, april 14, 2009

Svar till karriärmamman:

Jadu, det var ju jag! Fast tyvärr uppmärksammade jag inte den som stod framför mig eftersom att jag just hade haft en gråtattack på jobbet och sen flytt in på apoteket för att slippa mina kollegor.. mycket moget beteende. Letade johannesört eller nåt för att må lite bättre på kemiska väg, men det var för dyrt för en konkursmässig sopa som jag. Behöver jag tillägga att jag har mens? ;(

Hade varit roligt om du hade sagt hej, men jag förstår att du inte gjorde det för det hade jag nog inte heller gjort. Dessutom vet jag ju inte hur du ser ut...

2 kommentarer:

LadyFi sa...

Ha ha!

Jag hoppas verkligen att du mår lite bättre...

Karriärmamman sa...

Haha, där ser man! :) Jag är ju lite hemlig av mig så jag gled tyst undan och ut i vimlet på Sveavägen.

Huvva, jobbigt när känslorna tar överhanden - hoppas du mår bättre idag!!