lördag, april 25, 2009

Om katten själv får välja

Lydia har klätt sig själv. Då blir det gärna lager på lager och mycket mönster. Och ofta mössa inne. Idag sa hon dessutom de magiska orden jag bävat för att få höra; "Jag älskar rosa. Det är min bästa färg i hela världen." Jaja, just nu kan det pendla från dag till dag. Den gul/orangea perioden är över. Igår gillade hon grönt och blått, tror jag hon sa. Hoppas pendlandet håller i sig...

(Dessutom sa hon senare "Jag är i kiss- och bajsåldern." Precis så, de orden, helt allvarlig. Hahaha, jag höll på att skratta på mig. Undrar just vem som sagt så till henne, det är i alla fall inte jag.)

1 kommentar:

Annika sa...

Japp, den hade jag också fruktat. Ninja kör "Ja lilla råååsa och gröön mammaaa!" (ja. precis så låter det alltid, inte ett påstående utan mer som en tillsägelse). "Ja, grön är en fin färg." säger jag då ;)