onsdag, april 15, 2009

I övrigt

Jaha ja, det var ju ett muntert inlägg jag drog iväg sent i går kväll. Ber om ursäkt för det. Kan återkomma en annan gång till jobbhelvetet och varför jag är så arg och ledsen och trött på mig själv och mina puckade karriärsval (vilken karriär förresten?! Hahaha!).

I övrigt allt bra. Närå, bara skojade. ;) Närå, nu får jag sluta! Det är någon vårdepressionsdjävul som tagit tag i mig tror jag. Idag ska vi i alla fall ha ett 2 timmars träningspass med Martin Lidberg och det ser jag verkligen inte fram emot. God natt!

7 kommentarer:

AnnaSv sa...

När det känns som om allt går åt h-vete och allt är någon annans fel och alla utom just jag är helt dumma i huvudet, DÅ brukar jag gå till bokhyllan och plocka fram Kay Pollaks "At välja glädje"

Den ger perspektiv på tillvaron. ;)

Hoppas idag blir en bra dag!

Kram,
AnnaSv

Malinka sa...

Ska du brottas?!?

Kajsa sa...

Annasv: Tack. Den har jag inte läst. Kanske jag borde.

Malinka: Haha, nej. Och inte dansa heller. Men väl powerwalka (eller vad det kan heta) samt styrketräna. Det var en pärs, men ganska roligt.

hanna sa...

Vi måste ses Kajsa. Vi har ett projekt att ta tag i ju! DET borde göra livet lite roligare, tror du inte? :D

Kajsa sa...

Hanna: Jo absolut!

Tove Kungsholmen sa...

Är det så illa på jobbet? Antar att det är allt möjligt iofs. Mens brukar ju inte heller pigga upp precis.

K var helt färdig igårkväll, Lidberg tog knäcken på honom. Han berättade dock inte att ni hade promenerat, jag trodde det var ngt långt värre än så!

Anonym sa...

Jag tar och skickar en kram eller något sådant. Jag har nästan stressat ihjäl mig i dag, och brutit ihop över allt möjligt och fått frågor från min sjukgymnast ifall det finns reumatism i släkten, men känner mig ändå, märkligt nog, rätt glad. Jag kanske kan smitta lite?

/Heli