fredag, november 07, 2008

Tre saker på en gång

1.Vet inte hur många gånger om dagen jag ringer min egen mobil, från hemtelefonen. Det är som att den ständigt är på drift numer. Det började bli riktigt illa när snodden, som gjorde att man kunde ha den runt handleden, gick av. Den brukade sticka upp på ställen och vägleda mig. Mobilen i sig själv har mina rotande händer uppenbarligen ingen riktig känsla för eftersom den ofta visar sig ligga i just den väska där jag precis letat.

2.Fick ju wasabinötter av min hemlige bokvän för ett tag sedan och tokälskade dem. Nu är de slut sedan länge och jag letade nya. Hittade några som såg lite annorlunda ut, men kan ju vara goda ändå, tänkte jag. Men de smakar ingenting! Så himla mesiga! Åh, jag är så besviken. Och dyra var de också. Kära bokvän, vilket märke hade de jag fick av dig, eller i vilken affär/typ av affär går de att hitta?? Eller någon annan som vet några? De jag köpte är av mörket parrot och är en jävla rip off. :(

3.Sen var det en grej till som jag inte kommer ihåg just nu! Jag får återkomma.

3 kommentarer:

Botilda sa...

När jag bodde på Söder fanns det wasabinötter hos asiaten i källaren till Söderhallarna. Prova där!

Tove Kungsholmen sa...

GRATTIS KAJSA!!! Hoppas du har en bra dag. Kram

Kajsa sa...

botilda: Åh, det ska jag kolla.

tove: Tack! :)