onsdag, november 05, 2008

107 stumma

De senaste två dagarna har 107 unika besökare (än så länge) besökt min blogg men inte en enda kommentar på fem inlägg. Inte för att någon måste kommentera alls och vad vet jag, alla kanske bara har halkat in av misstag och lämnat den fortast möjligt.

Men någon kunde väl i alla fall gratta lilla Sally som blev 4 månader igår. Ni vet, skriva något sånt där meningslöst men gulligt, typ "Vad fort tiden går! Kram" bara för att visa att ni varit här och att ni bryr er. Tänk vad man saknar kommentarer när man plötsligt inte får några. :(

11 kommentarer:

Cec sa...

blurp! ;-)

Kolla mailen!

Malinka sa...

I comment, therefore I am! :-D

Mija sa...

Men förlåt Kajsa, klart lilla Sally ska få ett litet grattis. Men jag tycker nog du också kan få ett. Grattis för att du klarat 4 månader galant som 2-barnsmorsa. Hurra!

Jag ska nog dunka mig själv också i ryggen. Hahaha nu efter 8 månader kan jag äntligen gå ute med min underbara unge utan att han skriker sig hes i vagnen. Vinden har vänt...hahaha...

Kram

Anonym sa...

Självklart ska Sally få ett 4-månaders grattis!! Vad blev reaktionerna på första smakisen?! kram

Heliotropen sa...

Grattis Sally!

Ditt är det andra inlägget på samma tema jag läser idag. Och jag har tänkt samma sak själv (fast du är en av de flitiga kommentatorerna). Är det november som spökar? Håller alla på att jobba ihjäl sig? Eller har vi tröttnat på bloggar? Har inget svar, men jag läser dig nästan varje dag.

Nina sa...

Grattis Sally! kanske vill du leka med Finblomman en dag. Kajsa, det är väl de där som inte är föräldralediga som inte kommenterar. De är på jobbet och vågar inte kommentera på bloggen ifall chefen kommer förbi...
nina

Yogamamma sa...

jag vet vad du menar, och jag brukar ju lämna små avtryck hos dig. Har bara haft en massa att göra. Det är ingen ursäkt bara en förklaring. Nu säger jag STORT grattis till fyramånaderstjejen. Och en stor kram får du, av mig, för att du har en sån fin blogg.

Kajsa sa...

cec: Ska göra.

malinka: just så! ;)

mija:Tack tack. Och å vad skönt med bättre vagnbeteende. Grattis själv till det!

annelie f: Tack! Det mesta kom ut igen, men inte medvetet tror jag.

heli: Kul att höra att du läser. :)

nina: Absolut! Var brukar ni hänga/hitta på?

yogamamma: Tack. Och jag vet! Ni är ju flera som lämnar avtryck och jag uppskattar det verkligen! Menar verkligen inte att vara gnällig, egentligen. :)

Anonym sa...

Hej! Jag är en sån där anonym figur som smyger in här och tjyvläser ibland. Hittade hit via Nina (som är min kusin).
Välkommen in på min blogg, livleverlivet.blogg.se

hanna sa...

Nu känner jag mig ond :)

GRATTIS till Sally - och till dig i förskott :)

Tove Kungsholmen sa...

Känner mig också ond! Grattis i efterskott till Sally. Ska se till att jag inte glömmer dig imorgon!

FÖR FÖRSTA GGN FÅR JAG ETT ORD I ORVERIFIERINGEN!!! "rested"