onsdag, november 19, 2008

Filmpremiär

Nämen jag behöver ju inte bjuda hem några på middag ikväll - jag ska ju gå på filmpremiär! Syrrans nya film har galapremiär på Filmhuset på Gärdet. Kanske enda gången den kommer att visas på stor filmduk då det är en informationsfilm gjord för barn som har föräldrar i fängelse (om den inte kommer skickas på kortfilmsfestivaler förstås). Jag har redan sett den, nästan färdig, men bara på en liten dator. Ska bli oerhört kul att se den på duk med publik. Och jag är så stolt över henne. Tycker hon gör supergrejor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOW - vilken stor grej! Vad handlar filmen om?

Kajsa sa...

LadyFi: Den handlar om en tjej vars pappa "reser bort", men det är något konstigt med det. Först efter flera veckor får hon och hennes bror veta att pappan har åkt i fängelse.

Mija sa...

Åhh nu låter det som att de nyheter jag följer är de som presenteras på lilla aktuellt. :D Jag skyller allt på min lilla A. Men kan det vara så att de visade lite snuttar från den där? Tecknad?