lördag, november 15, 2008

Dinner and a movie

Ikväll har vi barnvakt och ska gå på restaurang och sen på bio. Jag vet inte vilken restaurang och jag vet inte vilken film vi ska se, det är Jonas som har bokat bord och planerat. För att vara han kan jag berätta att det är oerhört stort. Innan vi träffades firade han typ inga födelsedagar och hade aldrig köpt en blomma. Jag har visserligen blivit indragen i tidsplanering, fått höra vilken biograf vi ska till osv, så någon mästare på överraskningar är han knappast. Men bara det faktum att han försöker och att han gör det han ändå gör betyder oerhört mycket. :)

4 kommentarer:

Malinologues sa...

vad kul. Hoppas ni får det trevligt! Kram

Mija sa...

Kärleken är underbar :D

hanna sa...

Fan vad fint. Hoppas ni har det mysigt!

Karriärmamman sa...

Åh, mysigt...jag blir riktigt..avis.