tisdag, oktober 21, 2008

Pantertanter

Nä fan, nu är det inte roligt längre! Mitt träningspass på torsdag förmiddag, som öppnas för bokning på nätet två dygn i förväg, är redan fullbokat (alltså idag är det tisdag och klockan är halv ett)!! Hur är det möjligt?! Det är ju bara jag och 70-åriga tanter på det där passet. Sitter de verkligen och lurpassar vid datorerna hela bunten??

Funderar starkt på att byta dag, till något mindre poppis tillfälle. Att åka dit på vinst och förlust på torsdagarna är nästan mer nervspänning än jag klarar av, jag som är kontrollfreak.

2 kommentarer:

Malinologues sa...

Ja jag har insett att jag har så mkt jobb att jag knappt kan gå på yogan på jobbet längre- it sucks- man blir ju riktigt deppig när man inte får sporta, åtminstone lite... kram förresten, vi kan väl leka någon dag ;-)?

Kajsa sa...

Malinologer: Vi kanske får skaffa Wii fit både du och jag (*fniss*). Klart vi ska leka! Kanske i helgen.