söndag, oktober 12, 2008

Funderingar i natten

Varför har vi alltid för lite mjölk hemma?
Varför släcker inte Jonas några lampor innan han går och lägger sig?
Hur kunde någon tycka att Pretty Woman var en trevlig romantisk komedi när den kom?
Vem har uppfunnit wasabinötterna och hur kunde de veta att de skulle vara så beroendeframkallande?
Hur mycket kan man egentligen blöda första dagen på mensen?
Men framför allt - hur kan jag få dåligt samvete för att jag är vaken efter klockan tio på kvällen? Klockan tio! Vad är det för sjukt liv man lever egentligen?! Hahaha!

2 kommentarer:

Linda sa...

*skratt*
- ja här är mjölken ofta slut eller nästan slut också.
- Släcka lampor är överkurs tycker nog min man som jag ständigt får tjata på att släcka...
- Pretty Woman... ja - det hörde väl tiden till
- Wasabinötter, inte i min smak så där kan jag inte uttala mig.
- Galet mycket blod kan det komma - minns hur det var efter Max och det var värre än värst
- Ja, hur kan man få dåligt samvete för att man prioriterar annat före sin sömn. Jag gör och känner likadant - så jag kan bara konstatera att mitt liv är lika sjukt;-)
Må så gott,
Kram Linda

Jenny sa...

Ja alltså detta med de nya "kvällsvanorna" efter att man fick barn, de är nästan löjeväckande ibland, ha ha. Ingen hade sagt till mig att man blir lite panchis..(pensionär)- Jag klarar tex inte av att göra något själv på kvällen för så somnar jag direkt.