söndag, oktober 05, 2008

Färg: tråkig

Hm.. färgningen blev okej. Men färgen blev tråkig och mycket mörkare än jag hade väntat mig. Känns så där inför höstmörkret. Vill ju bli lite upplivad när jag tittar i spegeln. :( Vet inte om det går att färga över. Fast mörkt till ljusare känns ju som om det skulle kunna vara lite knivigt. Det är visserligen bara en intensiv toning, men jag tycker att de alltid brukar sitta som berg de också. Jag vill ju ha samma hårfärg som den här donnan i Lindexreklamen! Satan vilken snygg hårfärg!

5 kommentarer:

Mija sa...

Hit med lockarna säger jag

Tove Kungsholmen sa...

Jag tycker det var fint! Hoppas få se det live hos Karolina på lördag.

Kajsa sa...

mija: Lindex-brudens, eller? Jag har inga lockar. ;)

tove: Är det inte på fredag? Oj, måste kolla upp. :o

Jenny sa...

Jag tycker färgen ser jättefin ut. Men jag vet hur det är. Det ärknivigt detta med hemma-fgning. (kan vara) om man vet precis hur man vil få det innan.

C a t r i n e & co sa...

jättefina båda två!
Jag gillar inte lindextjejen, hon har halvöppen mun på nästan alla kort. Varför? sexigt? jag stör mig, för det ser ut som om hon inte kan stänga munnen pga mycket tunga? tänder? saliv?

kanske ett par ljusa slingor i håret?