fredag, september 21, 2007

Heroes igen

Att skriva ett inlägg om en poppis TV-serie, så som jag skrev en liten reflektion kring mitt eget tänk efter att ha sett första avsnittet av serien Heroes, gav oanad effekt. Igår, när serien gick igen, måste en massa människor ha gått in och googlat på ordet heroes efter (eller under) programmet för min susneträknare har slagit alla rekord med 227 stycken besökare på bloggen! Dagen innan, när programmet också gick, var det 202 besökare, mot normalt runt 25-30. Jag har kikat igenom lite och sett att många har kommit in just via heroes-sökningar. Sen om dessa personer överhuvudtaget läser något på min blogg är ju en annan femma..

Den enda karraktär som verkligen intresserad mig än så länge är för övrigt pappan till Claire. Är han ond eller god? Vad vet han och vad vill han? Än så länge hejar jag på honom, han har en härlig tvetydighet. Fast jag har inte sett alla avsnitt så jag kanske borde veta bättre..

Inga kommentarer: