lördag, februari 07, 2009

Vem är du?

När folk anhåller om min vänskap på facebook och de antingen har bytt namn helt och hållet eller på annat sätt inte står mig så nära att jag utan tvekan vet vem personen är, och de inte förgyller sin profil med någon avslöjande bild av sig själv - hur ska jag då kunna svara att Ja, vi är vänner!??

Det har hänt förrut och nu igen. Jag vette fan vem personen är. Varför skickar man då inte med ett meddelande eller nåt, för det går ju. Tja, det är ju inte viktigt egentligen men ändå. Man vill ju inte verkar taskig liksom och bara ignorerar. .. om det nu faktiskt är någon man känner.

3 kommentarer:

RANA sa...

Ursäkta en nattuggla som inte tänker så rasande fort just nu - men kan du inte bara ställa den enklaste och svåraste av frågor:

Vem är du?

:-)

/Rana

Camilla sa...

Ja vet visst är det lite irriterande, jag har fortfarande en "vän" som väntar på att godkännas.. Namnet säger mig nada. Måste kanske satsa allt på att fråga -Vem är du?
Tänkte också säga att vi har bytt lägenhet med en dam i Tel Aviv, det gick hur bra som helst. Visst så hade våran lgh högre standard än hennes men vi fick tillbaks våran hel och ren.

Kajsa sa...

Rana: Em.. jo kanske. Men det känns ändå lite pinigt. Som om jag borde veta vem det är eftersom hon inte skrivit nåt - men det gör jag ju fan inte. :o

Camilla: Åh, vad spännande att höra! Då kanske vi ska våga oss på något sånt vi också.