fredag, februari 27, 2009

Musikpaus

Jag har efter ett långt uppehåll (haha, vem försöker jag lura? Sist hade jag en "freestyle" som tog kassetband) åter skaffat en mp3-spelare, för att kunna springa med musik i huvudet. La lite på måfå över ett gäng låtar från datorn som jag tänkte kunde funka att springa till. Ganska många har jag fått rensa bort efter att ha provsprungit. Men här följer favvolistan denna vecka:

- Bästa låten att värma upp till (med gång): "Kom hem" med Barbados (jaja, vi behöver inte diskutera detta närmare.)Länk- Bästa låten att börja springa till: "Good Luck" med Basement Jaxx
- Bästa springlåten: "Lauren Caught My Eye" med The Crash
- Bästa låten att varva ner till (med gång): "Ingenting" med Kent


Det nya inköpet har även lett till att jag vill ha musik så fort jag lämnar hemmet ensam och börjar strunta i bussboken. Men det är knepigt att lyssna på bussen, för jag har väldigt svårt att inte sjunga med. Ibland får jag nästan bita mig i tungan eller byta låt. Framför allt när "Heartbeats" med The Knife kommer i lurarna.

En annan låt som jag inte lyssnat till på superlänge men som jag blev lycklig över att höra igen var "Slow Fall" med The Plan, men den hittade jag tyvärr inte på youtube.

Kom igen nu - gå in och lyssna på lite bra musik via mina länkar. ;) Och tipsa gärna om bra träningslåtar. Som ni ser är jag inte så värst uppdaterad. Det var ett bra tag sedan jag laddade hem musik.

Inga kommentarer: