torsdag, september 11, 2008

Och så kom Bob

Idag kom första paketet från min hemliga bokvän. Först drog jag upp godiset och blev lite konfunderad. Men bifogat fanns också ett litet kort där det förklarades att godiset var sånt som den hemliga vännen trodde att huvudpersonen i boken gillade - och det var ju kul! :) Sen kom boken upp och jag blev så himla överraskad och glad! Denna bok är verkligen min kopp te. Eller jag vet ju inte om jag kommer att tycka den är bra, men jag blev genast sugen på att läsa och den känslan tycker jag om. Gillar dessutom Bob Hansson, så det här kommer bli superspännande. Tack!
För övrigt måste jag vara en fullkomlig idiot som påbörjar min GI-diet samma vecka som jag förväntar mig godis på posten! Men men, jag donerar dessa påsar till min godistokiga (och överlyckliga) sambo. Sen räknar jag med att kunna unna mig något om en månad när det är dags för nästa paket och GI-andet redan har pågått en stund och inte är så känsligt som precis i början.

Inga kommentarer: