lördag, september 27, 2008

Äkta romantik

Ett inlägg hos Tove fick mig att tänka på att det finns vissa (kända) kvinnor som jag alltid tycker är så skitsnygga. Det är kanske inte de kvinnor jag beundrar mest här i världen, men precis som med vissa kända manliga skådisar så har de en utstrålning jag upplever som attraktiv. Jag kan tänka att dessa kvinnor skulle jag nog bli förtjust i om jag var man eller lesbisk. En sån kvinna är Lena Ph. Några andra är Nina Persson, Kylie Minogue och Patricia Arquette. Det är någonting med munnarna och hörntänderna tror jag. Lite lätt jag kan ju säga att jag inte beundrar just Kylie så värst och dessutom tycker hon verkar har rejält dålig smak. Däremot gillar jag både Nina och Patricia för mer än deras utseenden. ;) Snyggast av alla är dock Patricia. Inget slår hennes hörntänder! Dessutom spelar hon i en av mina absoluta favvofilmer, True Romance. Tror jag förälskade mig i både henne och Christian Slater när jag såg den första gången.

3 kommentarer:

Charlotta Åberg sa...

du har bra smak kajsa, jag tycker att patricia, nina person och kylie är otroligt sexiga och har sån utstrålning. lina ph är verkligen snygg och sexig, men jag har svårt att säga det då jag tycker att hpon är asdålig... öh någon som jag själv inte tycker är ett dugg attraktiv är uma thurman, och hon har blivit vald till 'sexigaste kvinnan' flera gånger, av playboy har jag för mig. hon är som ett benrangel, och jag tycker helt enkelt inte att hon har vackra drag. så det så;)

Tove Kungsholmen sa...

Ja, verkligen bra tjejsmak Kajsa. Jag håller med om alla fyra!

Kajsa sa...

Skogskompis och Tove: Och vad bra tjejsmak ni har uppenbarligen, hahaha! :D Håller också med om att Uma Thurman känns som en kall fisk. Vacker kanske men knappast sexig. Men Tove föresten, vi har väl pratat om detta förut (t ex på AG) men ingen av dessa kom väl upp då vad jag kan minnas?