torsdag, september 11, 2008

Den börjar på H

Jag är så trött så trött. Och det beror inte på mina barn. Har inte sovit ovanligt dåligt de senaste nätterna. Har visserligen precis fått mens, och kroppen värker, men jag har poppat vitamintabletter, alvedon och C-vitaminbrus de senaste dagarna för att mildra smällen. Men jag är så trött och har inte lust med någonting annat än att sitta i soffan, dricka te, lukta lite på min bebis då och då och titta på Supernanny. Vill inte ens träffa folk. Detta är tredje dagen i rad som jag inte gör någonting alls, dvs träffar någon eller åker någonstans eller utför ärenden på stan (utom att handla i mataffären). Normalt hänger jag själv med barnvagnen på typ Bysistorget eller Mariatorget bara för att vara ute några timmar bland folk om jag inte har något annat för mig. Det här är inte likt mig! Eller vänta nu.. vilken årstid är det nu igen?

Inga kommentarer: