söndag, september 21, 2008

Jag älskar Hedwig

Jag är så otroligt otroligt glad att jag igår kväll lyckades komma iväg och se Hedwig and The Angry Inch på Stadsteatern. Jag trodde jag hade missat den när de plötsligt la in 6 extraföreställningar. Nu är det bara en enda föreställning kvar, nästa lördag, och jag vill gå igen! Fast det kan jag inte, för då ska Jonas gå på Tre systrar.

Johannes Bah Kuhnke är så galet bra! Alltid. Har inte sett filmen tidigare så jag blev helt paff av att också musiken var så fantastisk. Träff mitt i hjärtat, helt enkelt. Jag och min kompanjon för kvällen, Malin, kom överens om att den här "rockgruppen" skulle vi ju gärna gå och se om det hade varit ett riktigt band. Det enda tråkiga med att se föreställningen så här på slutet är att man inte kan rekommendera folk att gå och se den. Som sagt, bara en föreställning kvar.

Men om ni kan.. Kollade just på nätet och det finns biljetter kvar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe ja det var en helkväll som hette duga. jag är ett stort fan av Hedwig/Johannes nu... ;-) Kram malin