onsdag, augusti 26, 2009

Thorsten regisserar igen

Fick just det här meddelandet på FB:

Anders bjuder in dig till "NATT MED GÄSTER" den 8 september kl. 19:00.

Evenemang: NATT MED GÄSTER
"Thorsten har regisserat igen...första gången sedan år 2001."
Typ: Opening
Värd: Thorsten Flinck is for real!
Starttid: den 8 september kl. 19:00
Sluttid: den 8 september kl. 21:00
Var: Kägelbanan

Får en pervers lust att gå dit bara för att se om han verkligen fortfarande lever. Usch vad hemsk jag känner mig. Fast det är en Peter Weisspjäs (jag har spelat Peter Weiss och är intresserad av hans konstnärskap) samt att två kompisar till mig är med i pjäsen, så jag har andra skäl att gå också..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad roligt det skulle vara att vara kompis med dig på FB. Fast jag vet inte hur vi ska fixa det ...

Anonym sa...

Det där blev ju extra roligt när man glömmer att skriva under med sitt alias!

Glömsk Heliotrop

Kajsa sa...

Heli: Hm.. ja det vore kul. Kan man fixa det på något sätt? Du är ju superduperhemlig, men din svägerska(?) borde man kunna vaska fram.. Kanske ska rota lite och se om det går att hitta dig. :)

Anonym sa...

Nu känner jag mig snart som värsta kopplerskan! ;-)

Superhemlig ”svägerska”

Kajsa sa...

Anonym: Haha, tack för hjälpen. Det var roligt. :) Jag såg ju dig där inne också! Väldigt roligt, tycker jag.