söndag, augusti 09, 2009

Slutet på en underbar sommar

I morgon börjar jag jobba igen, vilket känns väldigt konstigt. Men ändå, bortsett från nu i veckan, när jag plötsligt mådde skitdåligt, så har sommaren varit så otroligt bra! Den bästa sommaren sedan vi fick barn, kanske en av mina bättre somrar någonsin faktiskt. Även denna helg har varit helt underbar ute vid stugan; underbar kväll igår, ljuvligt bad, sol och lek och skitgod mat. Nu är vi tillbaka i staden, samlar oss inför vardagen som tar vid i morgon. Båda barnen ska också skolas in på nytt dagis. Så ikväll njuter jag av att bara smälla i mig en massa grönsaker och försöka hålla kvar känslan av sommar i kroppen.

3 kommentarer:

Yogamamma sa...

Låter helt fantastiskt. Som det ska vara, livet. Lite upp. Och lite ner. Men med en massa kärlek och skratt. Och god mat.
Lycka till imorgon!

Jenny sa...

Vad härligt med en tipptopp sommar. Det borgar för en bra höst även:)

Camillas lockar sa...

Ja, visst har det varit en härlig sommar! Och ÄR en härlig sommar, man glömmer lite att det faktiskt är en bit kvar. Även om man mest är inne i veckorna förstås...