fredag, augusti 28, 2009

Här är nåt för alla er Keplerfantaster där ute;

"Teater: SvT - Babel
Scen: Babel, TV-husets, Oxenstiernsgatan 34,, Stockholm
Speltid: Mån 14 sep kl. 13.30
Bokningsstopp: Mån 14 sep kl. 12.00
Kategori: Kulturarr & TV inspelningar
Typ av föreställning: Ordinarie föreställning
Antal biljetter: 60
Pris som betalas i arrangörens kassa per biljett: Gratis!
Bokningsavgift per biljett: 20:-
Beskrivning:
Vill du vara publik i Babel?

Babel är en litteraturshow, där ni möter Sveriges- och ibland världens bästa författare.

Till höstens program söker vi intelligenta, intreserade och glada gäster till publiken.

Är du en av dem?

Inspelningarna sker måndagar(de första 5 veckorna) och därefter fredagar i studio 2 på SVT i Stockholm, Oxenstiernsgatan 34, med start 7:e september. Inspelningen pågår mellan 13.45 och ca 15.00.

Biljetterna är gratis och först till kvarn gäller!

Medverkande:
Gäster i Babel 2 är Alexander Ahndoril och Alexandra Coelho Ahndoril( Lars Keppler) och andra författarduos."

3 kommentarer:

Kajsa sa...

Aha. Det vore roligt att vara med på inspelningen av Babel. Inte så mycket för Keplers skull dock, utan för att jag gillar Babel.

Fast jag kan inte låta bli att få lite prestationsångest, man ska vara "intelligent, intreserad och glad". Puh. Fast behöver man kunna stava, undrar jag?

Nina sa...

Jag känner mig inte så inteligent...

Kajsa sa...

Kajsa: Ja jag vet. Ganska höga krav på en studiopublik tycker jag. Har de någon form av test innan eller litar de på en om man säger att han är intelligent. Och tydligen behöver man inte kunna stava för att jobba på SVTs informationsavdelning i alla fall. :D

Nina: Vad du känner dig och vad du är är tydligen två helt olika saker. Jag vet att du är intelligent!