lördag, maj 16, 2009

Modespaning i London

Man tror latt av varlden ar sa blandad sa att precis samma saker ar inne har i London som i Stockholm, men riktigt sa ar inte fallet. Nagra saker som ar stora hemma i Sverige som Londonborna inte alls har upptackt (eller inte hakat pa) ar till exempel Spotify. De flesta har vet inte ens att det exiserar. En annan grej ar de stora "nord"-glasogonbagar som ar sa inne bland kultureliten i Sverige. Har fattar de inte alls vad jag pratar om. Inte heller traskor i modernare tappning har hittat hit. Fast jag far en del uppskattning for mina mohedatofflor, sa kanske vore det nat for nagon driftig person i Sverige att exportera.

2 kommentarer:

Yogamamma sa...

Hälsa London från mig. Det var ett tag sen jag var där. Saknar det.
Och Moheda. I love my träskor. Verkligen

Mrs Fox sa...

Fast jag var på föreläsning med Spotify för nån vecka sen. Då hade de precis nått en miljon användare i UK och sa att det var deras snabbast växande marknad. Så sälj dina invites!