söndag, december 21, 2008

Vicken rubbe

Varför gjorde jag om loggan med underrubriken "-lite mera jul"? Inte känner jag mig speciellt julig här inne inte. Nja ja, det var ett jäkla pyssel i alla fall så även om jag irriterat mig på det i flera dagar har jag inte orkat ändra det. Men jag låg och fundera i natt på vad jag ska byta till för underrubrik istället (när jag nu orkar). Här är några förslag, lämna gärna en synpunkt: Kajsas - om katten själv får välja, Kajsas - bakad med kärlek eller varför inte Kajsas - plötsligt känns allt annat puckat.

6 kommentarer:

Jenny sa...

Ha ha den sista tycker jag!:))

Anonym sa...

Den sista känns helt rätt! ;-)

Heliotropen sa...

De är bra alla tre, fast den sista är nog bäst. Å andra sidan är det ju inget fel på den nuvarande heller. Allt beror ju på vad man jämför med. Mer jul än i september. Mer jul än i inredningstidningarna (där allt är vitt och smakfullt dekorerat med lummer, men inte en tomte i närheten), mer jul än hon din muslimska granne (har du någon?) osv.

Yogamamma sa...

jajamen, kör på den sista :)
Då blir det en riktigt jädra bra rubbe :)

Kajsa sa...

Jen, ladyfi, heli, yogamamma: ni verkar ju alla överens. får väl se om jag kör på det.

heli: i bästa svenskt hyreshusstil känner jag inte mina grannar och vet således inte om de är muslimer. trist men sant.

Kajsa sa...

Ha ha - man vet att man är bloggskadad (?) när man ligger vaken på nätterna och funderar över bloggrubbar... ;-)