söndag, oktober 21, 2007

Rapport från sjukdomsträsket

Jaha, vaknade i morse med ena ögat igenkleggat av ögoninfektion - igen (senast var för två veckor sedan). Dessutom med ett begynnande munsår glatt pulserande i ena mungipan. Halsen gjorde som vanligt ont, har haft ont i halsen på mornarna nu i snart tre veckor, och näsan rinner så där lite lagom fortfarande. När ska jag komma ur det här träsket??!!


Förresten; föregående dygn var det någon som surfade in på min blogg efter en sökning på "stora bröst". Haha, jag hoppas person i fråga blev grymt besviken!

2 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Troligen lika besviken som de tre som de senaste dygnen surfat in till mig efter sökning på "Toves trosor", haha!

Camillas lockar sa...

Hoppas du mår bättre nu... Vad jobbigt att åka på sån skit! Är glad att jag klarat mig (peppar, peppar) när Peo nu åker på allt möjligt :-)