torsdag, oktober 01, 2009

Tom i bollen


Jag är alldeles för ivrig. När jag får en idé vill jag genomföra den genast och kan ha dåligt med tålamod. Det gäller tyvärr allt för ofta när jag shoppar, vilket gör att jag genomför många dåliga köp. Grejen är det att jag nästan aldrig spontanshoppar för att jag plötsligt hittar något jag förälskar mig i. Nej, jag vet oftast exakt vad jag söker, jagar en idé jag har i huvudet, men väldigt sällan hittar jag precis det. Vad gör jag som otålig själ då? Inte fan väntar jag tills jag hittar det jag egentligen söker i alla fall, om det så tar ett tag. Nej, alltför ofta, typ jämt, köper jag någonting som nästan är det jag hade tänkt mig, men som jag sen inte är helt nöjd med, för det är ju inte precis det jag hade tänkt mig. Fan! Jag är så jäkla korkad. (Nej, jag tänker inte berätta vad jag har gjort nu.)

4 kommentarer:

marianne sa...

Färgat håret blått i stället för grönt (grönt fanns kanske inte) ??

Fröken Blund sa...

men vaddå...vad gör det om man är lite korkad, när man är så sablarns snygg som du är på bilden här bredvid.. ;)
Annars kan jag ju säga att jag är EXAKT likadan, och jag blir gaaalen på det...men det värsta är ju att jag inte ens är snygg...

Kajsa sa...

Marianne: Gult ser du väl. ;)

Fröken Blund: Ja eller hur? Jag kände mig extra piffig på just den bilden så jag ville visa upp den här på bloggen. ;)

Anna sa...

Ta med det på nästa klädbytarkväll. Jag är sjukt nöjd med dina felköp;)