söndag, oktober 25, 2009

Skofetischist????

Jag har en annons inlagd på blocket under kategorin Möbler - hyllor & förvaring. Texten i annonsen är " Två skohyllor, ekträ i ramen, metallpinnar som skorna står på. Längd 98cm, höjd 37 cm, djup 32 cm. Från Ikea. Stabila, rymmer mkt skor. Just nu är de monterade ovanpå varandra, men de går också att separerar och ställa brevid varandra."På bilden är inte hyllorna helt tömda på skor utan några enstaka par dröjer sig kvar.

Nu har jag en tjej som mejlar mig flera gånger och vill köpa skorna. Först hade hon missuppfattat annonsen och trodde att skorna ingick. Sen när jag förklarade misstaget vill hon i alla fall köpa skorna, för 450kr/paret, och undrar om jag har fler skor. Alltså vi pratar två par gympadojor, ett par barnvinterskor och ett par barnstövlar typ. Hon har ingen aning om storlekar eller nåt. Vad är det för konstig människa?? Och finns det inte billigare skor att köpa på Myrorna om det bara är en massa skor hon är ute efter?

3 kommentarer:

Linda sa...

lupita hälsar - där är jaaaag! och pekar på bilden på lydia där hon sitter i kartongen. :-)

Fröken Blund sa...

skumt...mycket skumt...skulle bli lite rädd faktiskt...
men va 17???
slå till vetja;)

Kajsa sa...

Linda: Hahaha, gullunge! Ofattbart att hon pratar tycker jag, som inte träffat henne på ett tag.

Fröken Blund: Nä, vill inte sälja skorna. Det där är precis de skor som vi använder, det var därför de stod kvar..