fredag, oktober 23, 2009

Mycket glädje

Åh jag är så lycklig att jag missade Idol ikväll igen! På allvar. Står inte ut med programmet. Men precis när jag slog på tv:n tog programmet slut. Hehe.

För övrigt är jag idag också glad att jag slipper se Sissel i föreställningen Strålande Jul. Jisses vad det finns mycket att glädja sig åt. ;)

I övrigt längtar jag vansinnigt mycket efter att flytten nästa fredag ska vara över. Att vi ska vara på andra sidan, börja packa upp. Hitta hem i det nya. Just nu är allt kaos. Kanske framför allt i mitt huvud.

Sen längtar jag till julen också. Vansinnigt mycket i år faktiskt. Ska bli så myyyysigt! God jul på er (i förskott).

3 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Julen lär bli så mkt mysigare med 1800-talsinramning istf 80-talsdito också. Blir lite sotis.

Kajsa sa...

Ja eller hur! Jag längtar redan efter att hänga upp julstjärnorna. Fast det längtar jag alltid efter, men kanske extra mkt i år.

Heliotropen sa...

Själv hoppas jag innerligt att detta blir en Christer Sjögren-fri jul, trots att julafton ska tillbringas hos svärföräldrarna ...