torsdag, juni 07, 2007

Ego

Var tvungen att gå in och göra om det här testet när jag inte samtidigt tittade på TV (som härom kvällen, då fick jag 126). Mest för att jag älskar alla former av tester. (Gillar att fylla i undersökningar också.) Fast kanske är det fusk att göra om ett test.. Ungefär som högskoleprovet blir lättare för varje gång man skriver det (sägs det). Fast å andra sidan liknar denna typ av tester varandra så pass mycket så då borde varje tidigare taget test ge en fördel. Måste erkänna att jag har tagit några förut.

Vad kommer då tester fram till är min svaghet? Jo, naturligtvis det förbannade korttidsminnet! (se nedan) Allt annat var enligt förväntan. Alltså ingen speciell förmåga som sticker ut som mycket bättre än de andra. Bara ett område som är svagare. Kanske borde börja träna.

Ps. Bilderna är lite dåliga för att de är fotade av en datorskärm. Funkade inte att kopiera över.

5 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Men shit!!!! Jag har hört så många resultat nu - men du är ÖVERLÄGSEN! GRYMT! Mensa nästa. Helt klart Mensa nästa.

Anonym sa...

My god! Jag lägger mig på knä framför dig (eller som vovsan, fyra ben i luften på rygg). Impad. Lite taggad att göra om utan jobbtelefon i närheten...Vadå, tävlingsinriktad? Jag? Inte då? (Det är jag faktiskt inte). Blir bara så sugen på att göra bättre.

Yogamamma sa...

Shit pommesfrites. Du är grym!

Kajsa sa...

Tja hörni, just denna typ av tester är min grej lite grann. Läs inlägger om min hjärna som jag skrev för några dagar sedan (om någon orkar, det är skitlångt). Detta betyder inte egentligen att jag är smartare än någon annan, bara att denna typ av tester passar mig.

Kaffeflickan:
Klart du ska göra om! Det är ju kul ju! :-D

Anonym sa...

Smarta Kajsa: Använd Print Screen :-) knappen och kör ctrl v in i ett bildprogram = vips: en bild på skärmen.
Vem är smart nu va? *fniss*