torsdag, augusti 17, 2006

SE DEN!!

Wow, Alexander Mörk-Eidems fullständigt vansinnigt underbara uppsättning av Shakespeares "En midsommarnattsdröm" fortsätter gå på Stadsteatern under hösten. Se den! Den är helt sjukt bra och otroligt rolig. Har aldrig skrattat så mycket på teater i heeela mitt liv (och jag har sett mycket teater, jag lovar). Årets teaterhändelse, minst. Jag funderar banne mig på att se den igen innan den försvinner. Se den även om du inte brukar gå på teater, sen behöver du inte se mer i år :-) Åh, jag längtar till fler Mörk-Eidemuppsättningar. Dessutom, Dan Ekborg, som jag knappt gillar annars, är strålande. Nu älskar jag honom! Närmre buskis än så här kan man inte komma utan att falla dit, med de lyckas! Inte en enda gång går det över gränsen och blir dålig humor. De går över en massa andra gränser dock.. Äh, det är så många som är bra i denna uppsättning att det inte är lönt att hålla på och räkna upp dem. Se den helt enkelt!

3 kommentarer:

hanna sa...

OH, nu blev jag assugen!

Kajsa sa...

Det var det som var meningen! :-)

Cec sa...

Ja, visst är den bra!