torsdag, augusti 24, 2006

Nya böcker

Jippi! Nyss beställda böcker på nätet;

"Hemliga pappan"av Andreas Ekström (Jonas vill ha den)
"Välkommen till det nya livet" av Fredrik Emdén
"Hjälp jag heter Zbigniew" av Zbigniew Kuklarz (nästa bok till bokklubben)
"Vad hände på vägen till Damaskus? På spaning efter den verklige Jesus från Nasaret." av Lena Einhorn

Fast nu inser jag att jag snarast även måste skaffa "Den som vässar vargars tänder", Carina Rydbergs senaste. Läs den här recension i DN! Alltid är det någon bok som ramlar in precis när man lagt en beställning.

Förresten gillar jag verkligen Stina Wirséns illustrationer i DN!

3 kommentarer:

hanna sa...

ÅH vad roligt!
Jag inser att jag måste beställa Mats Strandbergs bok och några till. Får bli efter Kroatien, har för många att läsa nu!

Anonym sa...

jag måste också lasa carina rydbergs senaste. har precis sträckläst om alla henens tidigare romaner. älskar 'djävulsformeln'. ja jag diggar carina R! hon är eb grym kvinna hihihi

Kajsa sa...

hanna - känner inte så väl till Mats Strandberg, har bara gluttat på hans blogg. Måste kolla upp!

charlotta - ja, fram för fler grymma kvinnor!! :-)