torsdag, juni 18, 2009

Blonds miss all fun?

Jag blir nästan lite orolig för mig själv.. denna vecka hade jag två kvällsaktiviteter inbokade. I måndags min älskade bokcirkel och igår kväll en av mina bästa vänner som hade sin disputationsmiddag och jag glömde bort båda två!! Allvarligt, något liknande har aldrig hänt mig förut. Min bokcirkel hörde av sig när jag inte dök upp. Då satt jag hemma mitt i middagen och det var liksom ingen idé att slänga sig iväg. Vännens middag mindes jag först i kväll när jag la Lydia, och jag ringde genast och bad om ursäkt. Vad värre är är ju att jag ville vara med på båda. :( Jag hoppas verkligen att det hela är en enveckasföreteelse som beror på att vi varit sjukskrivna och allmänt bortkopplade i flera dagar.
Dessutom tror jag att jag håller på att bli blond. Alltså inte bara mentalt. Tror ni att det kan ha något samband?

2 kommentarer:

Heliotropen sa...

Jag tycker att kopplingen är uppenbar. Kanske håller du också på att bli väldigt akademisk, à la professor?

Kajsa sa...

Heli: Ja, det kan ju vara något att hoppas på. Virrig men smart snarare än korkad. Jag tror jag ska hålla mig till den versionen framöver. Tack för tipset. :D