onsdag, maj 03, 2006

Tidig start inte en dag för tidigt!!


Hej hallå!!

Efter mycket svett och lite tårar har jag äntligen lyckats registrera min egen blogg. Kanske inte låter så märkvärdigt i dina öron, vilket det inte heller borde vara, om det inte vore så att jag sitter på en äldre (tydligen i alla fall i dessa sammanhang) mac som inte alls ville sammarbeta med mig om detta. Missförstå mig inte, jag älskar min mac över alla andra datorer, till och med så mycket att jag gett upp tanken på att kunna spela en massa häftiga dataspel (som bara tillverkas för PC). Det är helt enkelt så att jag och min mac är motarbetade av illvilliga krafter som försöker indoktrinera hela världen till att hänga i windowsmiljö, posta via outlook och surfa på explorer, som om ingenting annat existerade!!! Så inte jag och min mac. Alltså, ibland uppstår det kommunikationssvårigheter när hela världen tror att windows är lika med en dator.

Jag som är så tjurskallig får nog skylla mig själv är jag rädd :-D

Inga kommentarer: