onsdag, maj 03, 2006

Dagarna flyter...


Okej, jag måste sätta mig in ordentligt i hur den här sidan funkar vid tillfälle. Hur man lägger in länkar, mer bilder osv. Är rädd att även det blir struligt med det operativsystem jag använder. Men, skam den som ger sig! Denna sida är alltså "under construction", som det så flott heter :-)

Det är märkligt hur dagarna flyter in i varandra. Visst finns det alltid saker att göra, fixa, lösa, och jag försöker absolut inte bara gå och vänta på bebisen. Men eftersom att jag är "ledig" från de delar av jobb som kräver att jag är någonstans vid en viss tid varje dag, så blir dygnen lite märkliga. Jag är så utlämnad åt mig själv och jag är väldigt lat. När jag har lite att göra blir jag dessutom snabbt latare. Eftersom att jag knappt sover mer än 3-4 h per natt så blir dagen dessutom sönderstyckad av att jag måste försöka sova ikapp under delar av dagen. På dagarna när jag sover blir jag seg och varm, svettas som en gris, rullar runt runt och är halvdåsig i flera timmar efteråt. Det är svårt att komma igång helt enkelt.... svårt att få saker gjorda. Märklig tillvaro. Har otroligt svårt att förstå att det snart kommer att vara en bebis här också.

Förresten är det en liten tjej vi väntar på. Och väntar. Och väntar. Nä, just det, det var det vi inte skulle göra :-D

Inga kommentarer: