torsdag, maj 04, 2006

Morgonkvist


Så nu sitter man här på morgonkvisten igen. Har sovit fem timmar, med två kisspauser, vilket är en bra natt!! Lika bra att vänja sig, lär ju inte bli bättre när liten bebis kommer...

Shit! Önskar jag hade någon intressant intellektuell frågeställning i huvudet att dela med mig av just nu, men det ser ganska tomt ut :-D Dagen som kommer ska jag som vanligt försöka göra klart ett korsord (tillverkar korsord i eget företag), men maken till segt har jag aldrig varit med om! Tur att jag dragit ner på firman inför den stundande föräldrarledigheten, får absolut ingenting gjort längre (på den fronten)! Men, delvis beror det ju också på att det gör så satans ont att sitta vid datorn längre stunder. Skinkorna skriker! (Helt normalt, naturligtvis, enligt min "allt är sååå normalt"-barnmorska) Därför är det bra att jag ägnar den lilla tid jag har vid datorn till att chatta med andra gravida på familjeliv samt att skriva här!! Ha, ha, ha

Skönt, nu kom tidningen. Då kan jag äntligen äta frukost.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lovis hänger i min famn, bokstavligt och bildligt talat. vi har läst rubbet och gillar det hittills! nu har vi iofs inga höga krav än men lite förväntningar har iaf skapats...

kul iaf hälsar vi från nattholmen!