torsdag, december 20, 2007

Skaldjursfrossa

Alltså jag försöker och försöker och försöker men min telefon är inte så sugen på att lämna ifrån sig några bilder. Inte ens ett sketet MMS kan den nedlåta sig till att skicka, än mindre bilder till bloggen, tyvärr.

Ikväll är det i alla fall julfest på jobbet med skaldjursbuffé. Ryktet har gått att förra året fick de slänga humrar! Så mycket mat fanns det. Så om två timmar är det frossa frossa och sen hem och däcka tidigt inför en lång arbetsdag i morgon.

2 kommentarer:

hanna sa...

Men vännen, in med dig på din operatörs hemsida och beställ MMS-inställningar. Sen kommer du att mobloga som en gudinna! Go go go!

Kajsa sa...

Hanna: Suck, om det ändå vore så lätt. Jag har gjort det flera ggr, även nu senast med supporten i andra änden av telefonen (för jag misstänkte att jag gjorde nåt fel) men den skickar inget i alla fall, den lille saten! :-(