lördag, augusti 18, 2007

...men lycklig

Mr Jähkel
Mr Jähkel, originally uploaded by hannaka.
Aaaaaaaah! Men det var det värt! För igår var jag för första gången på "Allsång på Debaser" och det var sjukt roligt! Mycket bättre än jag trodde. Var lite rädd att jag inte skulle kunna några låtar och så. Men dels fick man ett fint allsångshäfte vid ingången, dels körde de många "gamla godingar" från den tiden när jag fortfarande hängde med lite i svängarna. ;-)

Hanna, så tacksam att du så proffsigt lotsade mig in och senare fram till en underbar nära-scenen-upplevelse!

Dessutom, som grädde på moset, dök min älskade idol Lennart Jähkel upp som en av gästerna och ledde oss i Joy Division-klassikern "Love will tear us apart". Tack, Lennart, för att du finns! Dessutom var Cattis Brandelius strålande i rollen som allsångsledare. Gillar visserligen Anders Lundin på Skansen också, men han har inte alls lika snygga röda tajts med röd tutukjol till. Fast han skulle säkert passa i det, han också. Och husbandet Weeping Willows var så söta.

Alla var bara jättefina och jätteduktiga helt enkelt.

Puss!

Obs! Bilden är lånad från Hanna

3 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Haha, låter som du haft en sjukt kul kväll! Fast inte idag då :-)

hanna sa...

ÅH, tack själv! Det var verkligen ASROLIGT! :D
Och om det är någon tröst så var jag också väääldigt bakis igår...

Superquinnan sa...

Jag som alltid velat gå på det.. Men nu är det ju kört ett tag framöver. Vi får helt enkelt ha allsång till Jojje Wadenius här hemma..;-)