måndag, augusti 13, 2007

Från Klaraberg till dig


Skulle köpa en skiva i födelsedagspresent till en kompis igår. Det slutade med att jag dessutom köpte fyra skivor till mig själv. Kan inte ens minnas när jag köpte en skiva senast. Började ladda hem musik för några år sedan och slutade då handla skivor. Sen när det blev olagligt så slutade jag (ja, jag är en laglydig mes!) och har inte skaffat någon ny musik alls sedan dess, så det känns jätteroligt med lite nytt att lyssna på. Dessa fyra blev det:
Thåström - Skebokvarnsv. 209
Oh Laura - A song inside my head, a demon in my bed
Moneybrother - Pengabrorsan
Nouvelle vague - Nouvelle vague

Hitills har jag bara hunnit spela Moneybrother, fem gånger. :-)

2 kommentarer:

Charlotta Åberg sa...

åååh måste få kopiera thåström....nu funkar det tydligen att lämna kommentarer igen:)

Kajsa sa...

Forestfriend: Kul att "se" dig här igen. :-) Har bredbandet börjar fungera ute i skogen?