fredag, juni 06, 2008

En trevlig dag

Idag har det varit en riktigt trevlig dag. Lämnade Lydia på dagis. Gick och tränade vattengympa med alla pensionärerna. Hann till och med sitta en stund i bastun innan passet. Efter passet åkte jag till Västermalmsgallerian och åt långlunch med Karolina. Åkte och hämtade Lydia på dagis (tidig stängning dag före röd dag). Vi köpte pärondricka och bananer på konsum och promenerade sakta hem i det ljuvliga vädret. Väl hemma tog Jonas ut henne i parken och jag fick lägga min onda rygg en timme på soffan. Sen över till Malins födelsedagskalas. Jag hade helt missat att det var 80-talstema, men jag var inte ensam. Härligt prat och mat i några timmar innan jag och några andra som inte skulle parta loss lämnade de mer vindrickande och begav oss hemåt. Hemma strax efter tio. Lite te och dator för att varva ner. Nu - sängen!

Inga kommentarer: