torsdag, juli 26, 2007

Popigt värre

På Polarns och Pyrets rea kan man just nu köpa förra säsongens vinteroveraller för 500 pix istället för 1195 (nypris). Om man går ihop och köper tre stycken får man den för 335. Gott så, om man går i sådanan tankar.

tradera kan man just nu köpa likadana overaller för 510 kronor plus frakt! Eller mer. Massor finns det där, helt nya, lapparna sitter kvar. Vem är det som budar? Inget ont om säljarna, många utgångspriser ligger riktigt lågt. Men vem är det som budar?? Kanske ska gå till Po.p, köpa ett gäng och lägga ut. Det verkar ju löna sig. ;-)

3 kommentarer:

Tove Kungsholmen sa...

Det är alltid så med Po.p på Tradera och jag vet varför, tralala!

Har fått det förklarat i Traderatråden på FL ;) Beror tydligen på att Po.p inte finns i en massa små hålor på vischan och att de inte har ngn nätbutik (ännu). Då köper folk reagrejor för nypris på Tradera... Dumt men troligen sant, har iaf inte kommit på ngn bättre förklaring.

Börja kränga du bara!

Kajsa sa...

Tove:
Aha, ja det låter ju faktiskt som en ganska logisk förklaring som jag med mina storstadsglasögon på helt missade. Ska fundera på´t.. är ju trots allt himla meckigt att sälja på Tradera tycker jag, som faktiskt provat.

C a t r i n e & co sa...

Skitbra för dem som inte har POP, utbudet i min håla är kasst, närmasta är Jönköping alt Göteborg, så jag tycker att du ska kränga på. Jag letar efter skaljacka och windstopper i stl 98...hint hint...